Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wyróżnienie

WYRÓŻNIENIE 

 


           Dopiero  dziś mam wolną chwilkę, aby pochwalić się otrzymanym wyróżnieniem od Marzenki z bloga http://maszkownia.blogspot.com/ za które serdecznie dziękuję sprawiło mi to dużooooooooooooo radości.

 

 

 A co to za nogroda

                                                         „Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował” 

 
 
 A teraz czas na pytania 
 

1.  Jak rano wstajesz to co sobie myślisz? 
                 
                Oby było słonecznie.
  
2.  Ulubiona muzyka? 
                
                Wpadająca w ucho.
  
3.  Prezent kupiony czy zrobiony? 
 
                Zrobiony. 

 4.  Makijaż widoczny czy delikatny? 

                Widoczny, ale bez przesady. 

 5.  Kto Cię inspiruje?
 
                Przede wszystkim moja ukochana córka. 
 
6.  Jakie filmy lubisz oglądać? 
 
                 Ostatnimi czasy w większości to bajki, ale uwielbiam komedie.
 

7.  Wakacje w Polsce? Czy za granicą?  

                    Za granicą...? hm, hm, ja uwielbiam nasze Polskie morze, jeziora, i wszystko co nasze.
 
8.  Pies czy kot?
  
         Nie wyobrażam sobie życia bez obu tych czworonogów. 
 
 Do pełni szczęścia brakuje moich nominacji. Obiecuję dopisać post jak tylko znajdę adresy moich ulubionych aczkolwiek ostatnio zaniedbanych prze zemnie. Mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz