Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 26 lutego 2013

TOREBKOWY ZAWRÓT GŁOWY

  TOREBKOWY ZAWRÓT GŁOWY 

  Szycie torebek to moje nowe odkrycie. Daje mi to same plusy, gdyż są one ze skaj i skóry naturalnej, a to pozwala mi sporo zaoszczędzić. Ponadto raczej nie spotkam nikogo z taką samą torebką. . Dodatkową zaletą jest możliwość kombinacji z różnymi dodatkami, ja wybrałam ćwieki. 



  Ta czarna torebka kosztowała mnie 3 zł  powstała ze skórzanych spodni kupionych w lumpeksie za 2zł i z ćwieków wyjętych z torebki której nikt nie chciał nawet za 1 zł. Torebka jest do ręki.





 

3 komentarze:

  1. o rany!!!!!!!! Jakie cuda. Ta czarna jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, szkoda tylko, że zdjęcia nie oddają pełnego ich wyglądu. :))

      Usuń
  2. super torebki, ćwieki nadają im fajnego wyglądu i na pewno nikt takiej samej nie ma.:-)

    OdpowiedzUsuń