Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 lutego 2014

WALENTYNKOWY ZAWRÓT GŁOWY

Walentynkowy zawrót głowy 

 Co prawda nie zdążyłam napisać posta przed walentynkami, ale szkoda mi nie pochwalić się wytworem pracy mojej i mojej gwiazdeczki. Może przyda się na inną okazję. 

 Na pierwszy rzut poszły zdjęcia, ciekawe ramki i motywy bezpłatnie można znaleźć tu:

 -funphotobox.com 

-funny.pfo.to

 -pato 

-picjoke

 

 


 Następnie przyszedł czas na słodkości, w naszym wykonaniu kruche ciasteczka zdobione lukrem.














 

  


  

Do pełni szczęścia brakowało nam musu truskawkowego z bitą śmietaną i serkiem mascarpone.




 A że moja gwiazda tez coś chciała to zdążyłam uszyć małą girlandę z serduszek.  Przy okazji na zdjęciu widać fioletowy organizer , który uszyłam na piloty.






 

 



 A to już tylko dekoracja. Serduszka z masy solnej w większości zdobione przez moją córkę, farbami i brokatami . Wszystkie dla przyjaciół ze szkoły.









 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz